I SEARCH A BACKGROUND MAKER.

J0ZK4J0ZK4 Posts: 3Member

Good afternoon everybody.
Current situation I have a project that will come out shortly and I only need certain details, for reasons of capacity and time, look for someone who can help me with the project backgrounds, there are only 7 and they are not so complex (I think).
Anyway, I need help with this, mostly because of the curriculum and other things, apart from the work the person who contributes with those backgrounds will be recognized.
I don't have much money at the moment but if the project generates something, it will be paid due and if the project does not work, I will find a way to pay it.
You can write to me without any problem from here or on my discord.

My discord is: RAUSES # 4937

I speak English and Spanish

I also use Amino in fact I am a leader in a Godot Amino community, it is recent.
Muy buenas tardes a todos.
situacion actual tengo un proyecto que saldrá dentro de poco y solo me falta ciertos detalles, por motivos de capacidad y tiempo busca a alguien que me pueda ayudar con los backgrounds del proyecto, solo son 7 y no son tan complejos(creo).
Como sea necesito ayuda respecto a esto mayormente por el tema del curriculum y demás cosas, aparte se le reconocerá el trabajo a la persona que aporte con esos backgrounds.
No tengo mucho dinero actualmente pero si el proyecto genera algo se le dará su debida paga y si el proyecto no resulta encontraré la manera de como pagarle.
Pueden escribirme sin ningun problema desde aquí o en mi discord.

My discord is: RAUSES#4937

Hablo inglés y español

También utilizo Amino de hecho soy lider en unacomunidad de Godot Amino, es reciente.

Tags :
Sign In or Register to comment.